joi, 30 august 2007

Salam de biscuiti

5 linguri de apa
250g rahat - taiat marunt
4 linguri cacao
250g nuci - prajite si macinate
200g margarina
300g biscuiti zdrobiti
2 linguri zeama de lamaie
2 linguri coaja de portocala
3 linguri stafide - puse la inmuiat in 2 linguri de rom

Rahatul se topeste putin in apa pusa la foc mic. Se adauga cacaua si nucile, se amesteca, apoi margarina si se amesteca bine. Se ia de pe foc, se adauga biscuitii, zeama de lamaie, stafidele + romul ramas de la inmuiat, coaja de portocala. Cantitatea se imparte in doua sau in patru; fiecare parte se pune pe o folie (pe care s-a presarat zahar pudra sau cocos) si se da forma de salam. Se tine la frigider cel putin 2 ore dupa care se taie felii.
Eu am impartit catitatea in 2 parti pe care le-am "presat" in niste forme de chec mai mari (in care am pus folie de plastic); am presarat cocos si-am presat din nou... deci la final feliile mi-au iesit patratoase:


Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails