miercuri, 6 aprilie 2011

O mica plimbare prin Parcul Ueno (Tokyo)






Bunica, la fel de "preocupata" de prins pestisori ca si nepoata :D







La iesirea din parc cateva panselute...


... si o cladire in straie de primavara :)


Dupa plimbarica ne-am dus la un restaurant cu specific "tofu si yuba"...
Din pacate, fata de ultima data cand am fost, s-a schimbat mult meniul si eu am avut parte de cateva "feluri surpriza" de care nu m-am atins dar pe care i le-am plasat cu drag sotului :D

Caprita mea ...


... a devenit iepurica :D




O parte din meniu...


Daca va zic ce e in farfurie... cred ca va zbarliti... mai ceva decat m-am zbarlit eu cand am aflat :D... a fost carne de cal ... cruda!!! brrr!!!
Nu mai intrebati ce gust a avut fiindca nu stiu :P... nu m-am atins nici macar de marginea farfuriei :D


Sushi...


Tempura din peste, salata de rosii si un soi de perisoara din tofu...


O oala cu tofu :D



Si desertul :)


14 comentarii:

cristina-simona spunea...

superb!!!!iar fetita e minunata

Alina Villanova spunea...

Pupici pentru bubulina adorabila!!

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Cristina-Simona!

CristinaK spunea...

Multumesc, Alina! Pupicei si de la noi ;)

Sabina spunea...

Foarte faina plimbarea, Cristina!
Mi-ar placea tare mult sa ajung si eu intr-o buna zi in Japonia.

CristinaK spunea...

Sabina, daca ai vreodata ocazia sa vii eu te astept cu drag oricand ;)

monica spunea...

Doamne ce a crescut "caprita"!!!! Din tot ce ai scris si descris eu am ramas sa ma uit la ea. Sa va traiasca santoasa si voioasa :) si sa fie totul bine

Sabina spunea...

eu as veni si acum :) dar ....

Stilistele spunea...

minunate poze! fetita e adorabila!

CristinaK spunea...

Monica, iti multumesc mult! Si noi speram ca totul sa fie bine pana la urma...

CristinaK spunea...

Sabina, nu se stie niciodata ;)

CristinaK spunea...

Stilistele, multumesc mult!

Sabina spunea...

Foarte frumos!
O mica observatie :) Carnea de cal,cruda,este recunoscuta!Excelenta!
Cel putin in zona Kyushu,Kumamoto!

CristinaK spunea...

Sabina, sa inteleg ca ai mancat si tu cruda? wow!
Prin zona mea nu e chiar asa de populara... am mai intalnit-o doar de vreo 3 ori pana acum dar cand am fost la munte, spre Nikko si o data am gasit-o la un magazin de "omiyage" din Yatsugatake (Nagano), dar nu ma asteptam sa o vad si in Tokyo si mai ales la restaurantul respectiv care era cam 90% vegetarian, dar probabil ca au fost ceva "motive" de-au schimbat meniul asa de mult :)
Sotului ii place mult... el e cu "cruditatile"... si de caprioara a mancat... eu, nuuu :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails