vineri, 7 septembrie 2007

Tiramisu... improvizat

Daca ati facut crema de zahar ars si v-a mai ramas un rest pe care nu mai aveti chef sa-l mancati il puteti transforma intr-un "tiramisu"... fara oua crude si fara branza mascarpone...

250g crema de zahar ars (si cu putin din siropul lasat la copt)
200g branza-crema - la temp. camerei sau bagata cateva secunde la microunde
100ml smantana dulce pt. frisca
1 lingura lichior de cafea (optional)
50g ciocolata amaruie rasa (optional)
aprox. 12 piscoturi Savoiardi
100 ml cafea tare

Piscoturile le-am trecut prin cafea si le-am asezat pe fundul unei forme patratoase.
Crema de zahar ars am mixat-o pana a devenit ca o crema. (1)
Branza crema am frecat-o putin sa devina si ea ca o crema. (2)
Smantana am batut-o frisca. (3)
Peste branza-crema am adaugat crema de zahar ars si-am mixat bine, am adaugat ciocolata rasa si lichiorul si-am amestecat, apoi frisca si-am amestecat usor de jos in sus.
Peste piscoturile din forma (4) am turnat crema, am nivelat (5) si-am pudrat cu cacao (cea care am folosit-o e putin mai inchisa la culoare decat cea obisnuita si din aceasta cauza se vede asa de neagra ).

Photobucket

Am dat la frigider pt. vreo ora. Si o bucatica...

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails