miercuri, 2 iulie 2008

Carne calita in sos de stridii

150g carne de porc sau de vita - taiata suvite

sos pt. carne
1 lingura
koushoushu
1 ou - batut usor
1 lingura ulei
3 linguri amidon de cartofi
sare, piper

10 cm praz - partea alba
100g ciupercute
50~100g pastai verzi - fierte

sos
2 linguri supa
1-1/2 lingura sos de soia
1 lingura sos de stridii (oyster sauce)
1 lingura
koushoushu
1/2 lingura zahar
1 lingurita ketchup
cateva boabe de piper negru zdrobite
1 lingura ghimbir
1 lingura amidon de cartofi

Se amesteca ingredientele de la sos. Prazul se taie fasii.
Carnea se amesteca cu sosul pt. carne si se lasa cateva minute la "marinat".
Se infierbanta aprox. 4 linguri de ulei si se calesc ciupercile. Se scot deoparte. Se adauga carnea si se caleste; se scoate deoparte. Prazul se caleste putin, se adauga apoi ciupercile, carnea, pastaile si sosul si se caleste amestecand pana ce sosul se leaga...

Photobucket

4 comentarii:

Irina spunea...

Cred ca gustul este excelent !

Unknown spunea...

Foarte utile si interesante informatiile si retetele japoneze, mai putin cunoscute la noi.Am aflat lucruri noi. Multumesc.

CristinaK spunea...

Irina sa stii ca asa este... cel putin asa a spus si sotul :)

CristinaK spunea...

Placerea e de partea mea, Didona! Asa cum si eu am aflat multe retete interesante de la fetele din alte tari... incerc si eu, in limita cunostintelor mele, sa transmit "gustul de acasa" al bucatariei japoneze...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails