duminică, 10 mai 2009

Chec "Mother's Day"

Am facut acest checulet pentru mama-soacra... de obicei ii faceam un tort diplomat, dar acum ceva vreme in urma mi-a spus ca medicul i-a recomandat sa evite ciocolata, lactatele grase, etc. ... deci adio frisca :D asa ca i-am facut checul preferat ;) Mi s-a parut prea "sarac" pentru o asemenea zi asa ca m-am straduit si eu cum am putut sa-l "imbrac" in haine de sarbatoare... adica in fondant din marshmallow. Tot din acest fondant am facut si "traditionalele" garoafe...

Acest chec este deja trecut pe blog (Chec pufos) asa ca o sa trec doar ingredientele cu care l-am facut de data aceasta:
150g faina pt. prajituri
5 galbenusuri
7 albusuri
100g zahar
suc de lamaie + apa cat sa se faca 100ml
80ml ulei
esenta de lamaie sau vanilie
1/4 cana coaja de lamaie confiata - taiata cubulete

Modul de preparare il gasiti
AICI.

~~~~~~~

Fondantul din marshmallow l-am facut cam la ochi :) din 300g marshmallow. Marshmallow-rile le-am pus intr-un castron rezistent, le-am stropit cu 2 linguri de apa si le-am pus 30 de sec. la microunde; am scos castronul, am amestecat putin si-am pus din nou la microunde pt. 30 sec. ... si-am repetat operatie inca o data. Peste marshmallow-rile topite am adaugat aprox. 2 maini de zahar pudra si-am amestecat, apoi am rasturnat totul pe masa pudrata din belsug cu amidon de porumb (cornstarch) si-am framantat pana s-a adunat ca un aluat. Fondantul l-am pus intr-o folie si l-am data la frigider pentru vreo 40 de min.
La 1/4 din fondant am adaugat putin colorant rosu, iar la 1/8 - colorant verde si-am facut garoafele...

Cu restul de fondant am imbracat checul si-am facut bentitele roz :)

27 de comentarii:

Blueeyes spunea...

Cristina,foarte frumos gestul tau ...fata de soacra ta!Checul arata demential si cred ca a fost si foarte bun.Eu nu am lucrat nici-o data cu pasta asta dar am sa incerc si eu cat de curand.Pana atunci iti urez si tie Happy mather day!

Unknown spunea...

foarte frumos decorat :)

Totoro spunea...

Foarte frumos tortuletul...felicitari!

julia spunea...

wow Cristina.Ce MINUNATIE!ce norocoasa este soacra ta !Felicitari,este superb!

Flor spunea...

Cristina , chiar ti-a reusit!f. frumos! ingenioase garoafele din pasta!

CristinaK spunea...

Blueeyes, multumesc mult!
Despre chec pot sa-ti spun ca este foarte, foarte... pufos :) (din acest motiv cred ca il prefera si soacra :P), iar despre pasta... eu zic sa incerci... e distractiv :), eu nu ma prea omor dupa brizbrizuri pe torturi sau pe prajituri, dar mi-am zic ca, asa, cateodata, merita sa-mi amintesc de vremurile cand ma jucam cu plastilina :D... mai ales ca fac floricele impreuna cu bulinuta mea ;)

CristinaK spunea...

Pupicei, Isabela! Merci mult!

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Totoro! Pupicei si o saptamana placuta in continuare!

CristinaK spunea...

Julia, multumesc mult!
Si soacra e norocoasa cu mine :P, dar si eu cu ea... fiindca este o Doamna! :)

CristinaK spunea...

Merci mult, Flor! M-am straduit si eu cat am putut sa le fac cat se poate de "garoafe"... si sper ca am reusit... macar putin :D

Sandy spunea...

Foart bine arata tortul tu. buna ideea cu floricelele mersi

CristinaK spunea...

Cu placere, Sorina! Si eu iti multumesc pentru vizita! @};-

Lissa spunea...

Waw Cristina ,un chec asa in straie de sarbatoare n-am vazut mai frumos,felicitari!garofitele sunt tare frumoase,te pup!

CristinaK spunea...

Lissa, iti multumesc mult! @};-
Orice cuvant de felicitare venit din partea ta ma bucura nespus... pe langa decorurile tale minunate ale mele sunt... infime :)

diana spunea...

Sunt si eu printre fanii tai consecventi; iti daruiesc un premiu simpatic de tot.

Ala Oancea spunea...

Tortul asta frumos merge bine pe langa niste premii, nu ? Treci pe la mine sa le ridici !

CristinaK spunea...

Diana, Ala, va multumesc mult pentru premii! @};-
O saptamana placuta in continuare! pupicei!

Anonim spunea...

felicitari pt minunatiile pe care le realizezi.curand va fi ziua mamei iar aceasta prajitura cred ca e perfecta atat prin denumire cat si prin gust

CristinaK spunea...

Multumesc, Libra! Daca vei incerca reteta, cu siguranta te va incanta pufosenia checului ;)

Amy spunea...

Wow este absolut superb torul acesta !!!

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Amy!

Edith spunea...

Foaaarte fain arata! Cred ca soacra te iubeste mult ;)

CristinaK spunea...

Nu stiu, fiindca nu mi-a zis :P
Multumesc, Edith!

DoarATAT spunea...

Bună Seara ! Mă bucur să sosesc la dumneavoastră : chiar dacă sunt sătul, aici sunt aşteptat mereu cu "masa întinsă".
~
Dumnezeu mi-a trimis în dar un "Înger" ... ca să-l trimit la toţi prietenii: http://doaratat-terrafoto.blogspot.com/2009/06/ingerul.html
~
Mă voi strădui să nu "cobor niciodată ştacheta calitătii" astfel încât "TOŢI Prietenii" să fie întotdeauna primiţi cu un zâmbet de Iubire: http://grosca.blogspot.com/2009/06/zambetul-tau.html
~
Sper ca în curând să mai pot construi "câteva acareturi", pentru ca vizitele ... să fie cât mai odihnitoare (un blog de artă plastică, mici lucrări personale ... şi AICI am mare nevoie de încurajare, SUNT un mare leneş; 1-2 bloguri ... complementare, încă nu le am definit).
~
Simplul fapt că EXISTAŢI, dumneavoastră şi ceilalţi prieteni NOI din "Virtual" ... îmi dă aripi şi mă mobilizează, deşi familia şi colegii de servici ... nu mă înţeleg.
~ Eu sunt sigur că sunt pe drumul cel bun ... sper doar ca Dumnezeu să-mi dea suficient timp, să apuc să dovedesc ... iubirea ce m-a MOBILIZAT: pentru OM şi Omenire, în numele Domnului !
~
Vă doresc multă sănătate, fericire şi împliniri în tot ce întreprindeţi !
Vă doresc numai realizări pozitive şi pe placul lui Dumnezeu !
~
Fie-ne Doamne după Voia TA !
Doamne ajută !
Amin.
~
Poftă bună ... la toată lumea !

CristinaK spunea...

Buna seara! Va multumesc mult pentru ca v-ati gasit putin timp sa treceti din nou pe aici! :) Si fiindca spuneti ca aveti nevoie de incurajare... va urez mult succes in definitivarea respectivelor bloguri! Eu, cel putin de-abia astept sa vad "acareturile" ;)
O saptamana minunata in continuare!

DoarATAT spunea...

Bună Ziua ! Doamnei CristinaK !
~
La Mulţi Ani !
Cu sănătate,Iubire, ARMONIE, Pace în Suflete, alături de cei dragi ! Acelaşi GÂND BUN! şi cititorilor dvs. !
~
Vă mulţumesc pentru încredere şi încurajare ! Dacă le merit ori nu, doar Dumnezeu ŞTIE !
Am avut "probleme" (o Clonare nefastă)(decesul soţiei), dar ... pe acestea, poate că le merit ! De uitat NU v-am uitat (nu vă mai găseam, vă rătăcisem, am alte "priorităţi" ... VĂ ROG SĂ MĂ IERTAŢI !) Acum ... am avut o mică şansă, de care iată că am profitat.
Tocmai m-am decis să fac alte rostogoliri, pe blogul principal. Le voi numi:
Fumuri disipate ~ Transparenţe nr. ...
De altfel, acest Blog minunat al dvs. are ALTĂ "însărcinare" decât aceea de Blabla ... Mi-ar fi plăcut să "fac schimb de Comentarii" cu Oameni ... de peste HOTARE, însă nu cunosc bine decât româneşte, dar şi un pic de franceză !
JAPONIA însă, ESTE o mare atracţie ! Un pic vă invidiez, pentru arealul în care trăiţi.
Iar m-am luat cu vorba DOAR despre mine, o mare impoliteţe, pentru care îmi cer din nou IERTARE !
Am nevoie de reţete sănătoase pentru fetiţa mea pe care o voi recupera în curând (a fost "reţinută" cu forţa de rudele soţiei). V-aş ruga, atunci când aveţi timp, nu-i grabă (voi mai trece, cu acordul dvs. desigur !), să-mi faceţi nişte recomandări ... de BAZĂ !
Am multe de învăţat dintr-ale bucătăriei: mă bazam pe soţie ! Dumnezeu s-o odihnească ! Nici mămăligă nu am apucat ... să mă înveţe SĂ FAC ! (Mă descurc la ciorbe, supe ... şi "încălzit" pacheţele de-a gata de la Supermarketuri :) !) Astea ... pentru "mine", dar, pentru fetiţă TREBUIE SĂ FAC DOAR CE ESTE BUN şi SĂNĂTOS !
S-a subţiat cursorul, am vorbit ... cam mult, îmi cer scuze !
Vă rog ... nu mă băgaţi în seamă ! M-am "risipit", încerc să mă "adun", deocamdată (pe cele 9 bloguri !) am/n-am postări "bune" ori "rele", îl rog pe Dumnezeu să mă Ierte, să mă Ajute ... să nu-L UIT niciodată !
Doamne ajută !
~
Cornelius, :)
PS: ... mă bucur că aveţi [moderarea comentariilor] ... deci, sunt şanse să nu fiu bannat ! ... ~,

CristinaK spunea...

Buna ziua, domnule Cornelius!
Imi pare nespus de rau sa aflu de necazul dvs... pierderea este nespus de mare... si cu siguranta aceasta durere sufleteasca va va ingreuna umerii pentru mult timp... Va doresc din toata inima sa gasiti puterea de a trece peste aceasta suferinta...
Cu toate ca mi-ati urat "La multi ani!" eu o sa ma abtin sa va transmit aceeasi urare... fiindca nu stiu daca este "bine-venita" (in Japonia nu se mai ureaza in asemnenea situatie) dar va doresc din toata inima sa aveti un an linistit si sanatos - fiindca, stiti si dvs. daca suntem sanatosi avem puterea sa trecem si sa rezolvam toate problemele... Si fiidca veni vorba de sanatate... si fiindca nu-mi permit sa va dau sfaturi... o sa-mi dau putin cu parerea... cred ca nu numai pt. fetita dvs ar trebui sa gatiti sanatos, ci si pentru dvs... deci cred ca cel mai bine ar fi sa uitati de "pachetelele" de la market care-s pline de conservanti...
Un sfarsit de saptamana cat se poate de bun!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails