miercuri, 19 mai 2010

Avocado Choco-Mousse


pt. 2~3 cesti ;)

2 fructe de avocado - bine coapte
4 linguri cacao
6 linguri sirop de artar (sau miere)
un praf de sare
putina esenta de vanilie
2 linguri pasta de susan (eu am folosit neagra) sau unt de cocos - eu nu gasesc deloc... cred ca n-a intrat inca in Jp :(

Fructele de avocado se taie in jumatate, li se scot samburii, apoi se curata de coaja. Se pun in blender / food-processor impreuna cu celelalte ingrediente si se mixeaza bine. Pasta se trece in cesti / cupe si se da pentru cel putin o ora la frigider - recomand asta ;) Mousse-ul se poate consuma si imediat cum este facut, dar se simte putin aroma de avocado ;) ... dar dupa ce a stat putin la rece devine ceva de genul: "eee??? ... e avocado???" :D Un deliciu... sanatos si nutritiv! :)

8 comentarii:

Unknown spunea...

Buna, si eu prepar mousse de avocado, in general combin cu banana, bere chiar si cu mere bineinteles nu toate amestecate cu fiecare fruct in parte.
Si in loc de miere pun stafide este foarte bun.
Iar cacaua o inlocui cu praf de roscove, este delicios.
Te pup.

CristinaK spunea...

Buna, Daniela! Cu praf de roscove vreau sa incerc si eu... imi place gustul si aroma, dar aici nu gasesc asa de usor :( Mai caut ;)
Piure de banane sau de mere pun si eu, dar doar in portia bulinutei ;) mie nu-mi place prea dulce...
pupicei!

Ralu' spunea...

Am facut si eu, e bun!
Cat despre unt/ulei de cocos: eu am pus o prietena sa caute in Germania unt de cocos; dupa ce i-au iesit peri albi, mi-a spus ca nu exista asa ceva; apoi mi-am dat seama ca de fapt e ulei de cocos, asa l-a gasit foarte usor. Ma gandesc ca e imposibil sa nu se gaseasca si la voi :)

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Ralu'! O sa caut un magazin filipinez... poate gasesc acolo...

Ligia spunea...

Foarte simpla, si cred ca si extrem de buna reteta. Multumim de inspiratie!

CristinaK spunea...

Cu mare placere, Ligia! Noua ne-a placut mult mousse-ul! Sotul nici nu si-a dat seama din ce-i facuta :D

diana spunea...

O varianta mai sanatoasa pentru alte creme prea dulci sau prea grase. Vom incerca...

CristinaK spunea...

Intr-adevar, Diana, mult mai sanatoasa ;) Sper sa-ti placa ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails