joi, 11 octombrie 2007

Negresa Raffaello

250g margarina
240g zahar
400ml lapte
2 linguri pline cacao
4 oua mari
440g faina
15g praf de copt (*)
20 bomboane Raffaello

50g fulgi de cocos (mici)

(tava de 30 x 30cm)

Intr-un mixer cu tocator se pun bomboanele si se macina... sau se toaca marunt cu cutitul .
Se pune pe foc margarina, zaharul, laptele si cacao pana se dizolva zaharul. Se inchide focul.
Se dau 10 linguri deoparate (pt. glazura). La restul de compozitie se adauga bomboanele macinate/tocate si se amesteca. Se lasa sa se raceasca.
Dupa ce s-a racit se adauga galbenusurile, apoi faina cernuta impreuna cu praful de copt, amestecand bine dupa fiecare.
Separat se bat albusurile spuma si se adauga si ele peste amestecul precedent, amestecand usor.
Se toarna in tava tapetata si se coace cam 35-40 min.
Se intinde glazura (cele 10 linguri oprite) peste prajitura fierbinte si se presara cocos. Dupa ce s-a racit bine se taie.

Photobucket

(*) Gramajul prafului de copt poate varia in functie de "soi", deci trebuie vazut intai ce este precizat pe cutie - la o anumita cantitate de faina cat praf de copt... daca se foloseste aluminium free baking soda atunci se pun 20g (cel putin asa scrie pe cutia mea , deci eu am pus 20g).
Cel care l-am folosit eu nu trebuie stins... se pune direct.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails