sâmbătă, 3 aprilie 2010

Pasca cu branza si stafide


jumatate din cantitatea de aluat de la Cozonacei fara unt

500g branza crema - la temperatura camerei
100g smantana groasa
100g zahar
100g stafide inmuiate in rom
50g coaja confiata de lamaie sau portocala ;)
2 linguri fulgi de cocos

putina coaja rasa de portocala
3 oua (nu foarte mari)

Aluatul l-am impartit in doua bucati: dintr-o bucata am intins o foaie cu diametrul de aprox. 26cm (dimensiunea formei in care am copt pasca), iar pe cea de-a doua bucata de aluat am impartit-o in trei - din fiecare bucatica am facut un sul si din toate trei am impletit o "cosita".
In forma de copt (cu hartie de copt) am pus foaia-disc; pe margine am uns-o cu putin ou batut si deasupra am pus "cosita". In centru am pus o foarma de copt cu diam. de 18cm, invelita intr-o folie unsa cu ulei - ca sa creasca "cosita" mai mult in sus si sa nu se lateasca spre centru. Am acoperit cu folie si-am lasat sa creasca mai bine de o ora.
Pentru umplutura, am amestecat bine branza-crema cu smantana si zaharul. Am adaugat ouale batute, apoi restul ingredientelor.
Cand aluatul a crescut, am scos forma de 18cm din centru si in locul ei am turnat umplutura. Am dat la cuptor (preincalzit) pentru aproximativ 40 min.

29 de comentarii:

Monica spunea...

Un Paste fericit , tie si familiei tale !

miha-akita spunea...

Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa reverse asupra voastra sanatate, belsug si bucurii, iar Lumina din Noaptea Sfanta sa va ridice sufletele spre noi trepte spirituale si sa va insoteasca pasii pe drumul vietii.
PASTE FERICIT!

CristinaK spunea...

Moni, Miha, va multumesc mult pentru urari! Sarbatori fericite!

Dana2dor spunea...

Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inima, bucurie in casa si bunastare pe masa!

cupcake spunea...

Iit doresc un paste fericit si toate cele bune!Sarbatori fericite

Elena Toma spunea...

Paste fericit! Lumina, bucurie, bunatate, impacare, toleranta de la Dumnezeu si numai ganduri bune de la mine. O sa ma “laud” si eu curand cu ce am facut si poate apuc sa pun si cateva retete pentru viitor. Pentru tine cred ca Invierea a venit, deci CHRISTOS A INVIAT!

Anonim spunea...

Paste fericit alaturi de cei dragi!

Nicolina spunea...

Paste fercit ! alaturi de cei dragi .

CamiWitt spunea...

Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inimi, bucurie in casa si bunastare pe masa!

Lilly spunea...

O Pasca perfecta!Exact asa cum trebuie sa arte!Cristina un Paste Fericit!

julia spunea...

HRISTOS A INVIAT ! multa sanatate familiei tale.felicitari pentru pasca,un DELICIU!

CristinaK spunea...

Hristos a Inviat!
Va multumesc din suflet pentru urari! Sarbatori fericite tuturor!

Carmen spunea...

Hristos a Inviat!
Iti doresc un Paste Fericit alaturi de cei dragi!xxx

dana spunea...

Hristos a Inviat!
Un PASTE FERICIT alaturi de cei dragi!

iulia spunea...

Sfanta Sarbatoare de Paste sa iti umple sufletul si casa de lumina si liniste. Paste fericit! HRISTOS A INVIAT!

CristinaK spunea...

Adevarat a Inviat!
Va multumesc mult! Sarbatori fericite!

Miha spunea...

Paste fericit si binecuvantat!

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Miha!

fimere spunea...

appétissant et délicieux j'adore
joyeuses pâques

CristinaK spunea...

Merci beaucoup, Fimère!

Gospodina de Criza spunea...

Foarte frumoasa pascuta! Si mie imi place mult de tot. Am facut si eu una, cam la fel.
Revenire usoara dupa sarbatori!

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Gospodina! Asemenea ;)
week-end placut!

Unknown spunea...

Bună ziua. Pentru o mică relaxare te invit la o plimbare virtuală prin Bălgradul de azi. Mulţumesc.

CristinaK spunea...

Multumesc, Abbilbal! In momentul de fata doar excursii sau plimbari virtuale pot face... deci invitatia ta este tocmai la fix! :)

Anonim spunea...

Ti-am trimis un premiu. Felicitari pentru ceea ce faci, ca faci bine!

Blueeyes spunea...

Buna!Cand ai timp treci pe la mine pe blog sa ridici niste premii!

CristinaK spunea...

Iustina, Blueeyes, va multumesc mult pentru premii!

jocuri fotbal spunea...

arata delicios,o voi ruga pe mama sa imi faca si mie maine.

CristinaK spunea...

...atunci "Pofta buna!" :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails