marți, 31 martie 2009

Muffins cu gem (de post)

250g faina
1-1/2 lingurita praf de copt
1/2 lingurita bicarbonat
1/4 lingurita sare
1 banana foarte coapta
4 linguri zahar brun
4 linguri suc de mere
4 linguri ulei
240ml lapte de soia
1 lingura otet
esenta de vanilie
esenta de migdale

cateva linguri din gemul preferat :) (eu am pus cirese din dulceata)
migdale / nuci tocate sau zahar cristale pt. decor

Se da drumul cuptorului sa se incalzeasca. Se tapeteaza formele de muffin.
Se cerne faina impreuna cu praful de copt, bicarbonatul si sarea.
Banana se pune in blender impreuna zaharul, sucul de mere, uleiul si laptele se soia si se mixeaza bine. Se toarna totul peste faina

si se omogenizeaza. Se adauga si esentele si otetul si se amesteca. Rezulta o compozitie grosuta, ca o smantana.

In fiecare forma de muffin se pune aprox. o lingura de compozitie, deasupra se pune o lingura de gem

si peste acesta din nou compozitie. Deasupra lor se presara migdale / nuci tocate sau zahar cristale (care nu se topeste la copt)

si se dau la cuptor pt. aproximativ 25 min. (se incearca cu scobitoarea). Se lasa sa se raceasca pe un gratar.

10 comentarii:

Selma spunea...

ma dai gata cu formele tale... pana si inimioare.. oricum esti o sursa de inspiratie continua in bucatarie...Bravo!

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Andre!
Si mie-mi sunt dragi aceste forme, mai ales ca sunt de silicon si ies foarte usor muffineii din ele ;)

lauralaurentiu spunea...

Am lansat un concurs culinar pe care il gazduiesc pe blogul meu, viziteaza-ma daca vrei sa participi.

CristinaK spunea...

Multumesc pt. invitatie, Laura!

diamond spunea...

Cristina, draga, am 2 premii pt tine pe blog! te rog sa le iei! pup mare!

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Diamond! O sa trec sa le iau :D

Talita spunea...

Great recipe! I love the heart shape!

CristinaK spunea...

... me too :D
Thank you, Talita!

diana spunea...

Iti trimit o leapsa care mie mi-a placut si sper s-o primesti cu placere.

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Diana!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails