vineri, 31 august 2007

Prajitura cu alune si branza

Photobucket

(forma de 18x18cm)

100g alune macinate (hazelnuts)
30g faina
200g branza-crema - la temp. camerei sau incalzita cateva secunde la microunde
70g miere de albine (eu am pus de castane)
2 oua

Intai de toate am dat drumul la cuptor sa se incalzeasca la 180 C.
Am amestecat faina cu alunele macinate; am separat ouale.

Branza am frecat-o cu mierea pana a devenit o crema uniforma (1), apoi am adaugat galbenusurile pe rand (2), amestecand bine dupa fiecare, apoi faina cu alunele (3).
Separat am batut albusurile spuma tare (4) si le-am adaugat peste compozitia cu branza si alune, amestecand usor de jos in sus.

Photobucket

Am turnat in forma (5) si-am copt pt. aprox. 25min. la 180 C (6).

Photobucket

Dupa ce s-a mai racorit putin am scos-o din forma si-am lasat-o sa se raceasca bine dupa care am taiat-o...

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails