miercuri, 26 septembrie 2007

Cornuri cu Stroganof

VITA STROGANOF - una dintre retetele preferate ale sotului... cred ca ar manca in fiecare zi daca i-as face ... acum am facut-o mai "legata" ca sa pot umple cu ea niste cornuri ... sa fie mai usor de servit...

300g carne de vita taiate feliute subtiri
2 linguri faina
sare, piper
25g unt
400ml supa de pui fierbinte
200ml lapte + 200ml smantana dulce pt. frisca degresata - ca sa iasa mai cremoasa
1 ceapa tocata
200g ciuperci nu prea mari tocate, dar nu prea marunt
25g unt
zeama de la o jumatate de lamaie

Am presarat sare si piper peste carne, apoi am dat-o prin faina si-am calit-o bine in unt.

Photobucket

Am turnat supa si-am lasat sa fiarba pana a scazut mai mult de jumatate.
Am turnat si laptele cu smantana, incalzite inainte si-am lasat sa fiarba cam 30 de min. pe foc mic-potrivit.

Photobucket

Intre timp am calit ciupercile cu ceapa in unt pana s-a absorbit bine zeama lasata de acestea.

Photobucket

Le-am adaugat peste amestecul de carne si-am lasat sa fiarba pe foc mic-potrivit pana a scazut aproape toata zeama... cred ca mai mult de jumatate de ora. Am adaugat zeama de lamaie, am amestecat si-am inchis focul.

Photobucket

Dupa ce s-a racit am umplut 12 cornuri - le-am "decupat" un capacel deasupra, am presat putin miezul si le-am umplut cam cu 1 lingura de "stroganof"...

Photobucket

pe care le-am acoperit cu feliute subtiri de branza (gen cascaval) taiate "plasa"...

Photobucket

2 comentarii:

Liana10 spunea...

Wauuu...super arata! O idee minunata! Imi place tare mult cascavalul "plasa"... pupici

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Liana!
pupicei dulci!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails