duminică, 2 septembrie 2007

Gulie - Crizantema

3 gulii mici (aprox. 200g), curatate de coaja

Photobucket

le-am taiat in doua

Photobucket

apoi fiecare jumatate am asezat-o cu partea cea mai lata intr-un capac de la borcan si-am inceput sa o tai de la un capat, ca si cum as vrea sa o tai felii, dar fara a taia definitiv felia, cutitul oprindu-se in marginile capacului; am rotit la 90 de grade si-am repetat operatia de "feliat".

Photobucket

Guliile astfel pregatite le-am pus pt. 30 de min. in apa cu sare (400ml apa + 1 lingura sare) ca sa se inmoaie.

Photobucket

Intre timp am pregatit solutia pt. "murat":
8 linguri otet
8 linguri apa
4 lingurite zahar
un praf de ardei iute

Am scos guliile de la sare, le-am stors usor si le-am trecut in amestecul cu otet

Photobucket

unde le-am lasat pt. o ora (se poate si mai mult, dar nu mai putin!). Le-am scos, le-am presat putin ca sa se desfaca "petalele" si le-am pus cate un "mot" de ardei rosu...

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails