joi, 6 septembrie 2007

Pui tandoori

Reteta este pt. 4 pulpe mari, eu am folosit partea de pulpa de la aripi...

Intr-o punga (ca sa scap de spalat farfurii) am amestecat
140ml iaurt
1 lingura praf de curry
1 lingura garam-masala

1 lingura pasta de rosii
1 ligura sos chili (reteta initiala era cu 2 linguri pasta de rosii, fara sos chili)
2 lingurite sare
1 lingura ghimbir ras
1 lingura usturoi pisat
1 lingura zeama de lamaie
am pus apoi si pulpitele (10 bucati) in punga si-am "framantat" pana s-au imbracat bine in sos. Am legat punga si-am pus la frigider pt. o noapte.
A doua zi le-am pus pe gratar
Photobucket
si le-am bagat la cuptor unde le-am lasat pana s-au rumenit bine. Cam dupa vreo 30min. le-am intors sa se rumeneasca si pe cealalta parte...
Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails