vineri, 7 septembrie 2007

Porc in sos de ghimbir

400g carne de porc taiata felii ca pentru snitel
mazare sau sparanghel verde sau fasole verde (pt. culoare )

sos
3 linguri zahar
4 linguri vin alb
4 linguri sos de soia
1 lingura ghimbir ras sau 1/2 lingurita praf de ghimbir
piper
ulei

Am amestecat ingredientele pt. sos pana s-a dizolvat bine zaharul.
Intr-o lingura de ulei am prajit bine feliile de carne pe toate partile,

Photobucket

Photobucket

am presarat putin piper peste ele si am turnat sosul

Photobucket

si le-am caramelizat intorcandu-le pe ambele parti de mai multe ori. Dupa vreo 3 min. sosul s-a "legat" si s-a separat de ulei.

Photobucket

Am scos carnea pe un gratar. Am "curatat" uleiul de resturile de sos si-am calit putin mazarea. Am scos-o pe un servet de hartie.
Am trecut o parte din carne pe farfurie si peste ea mazare...

Photobucket

...si restul, pe orez, la pachetelul sotului pt. pranz!

Photobucket

2 comentarii:

Totoro spunea...

Ia placut mult sotului , Chiar si lui Yuli ia placut gustul de ghimbir(^-^)v delicioasa

CristinaK spunea...

Ma bucur mult ca v-a placut! ^-^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails