sâmbătă, 8 septembrie 2007

Okonomiyaki

(2 pers.)

O traducere aproximativa ar insemna ceva de genul "a coace ceea ce iti place". "Aluatul" si varza raman, restul ingredientelor se pot inlocui sau se mai pot adauga si altele dupa preferinta (alte legume, alta carne...). "Strainii" ii spun si "pizza japoneza".

Aluat
35g faina
35g amidon
2 oua
sare
1 sau 1/2 lingura ghimbir ras

50-100g bacon
50-100g fructe de mare mix
100g varza (cam 2-3 foi)
2-3 fire de ceapa verde sau 1/2 praz

sos: 2 linguri sos Worcestershire+2 linguri ketchup
maioneza (optional)
fulgi de peste (bonito flakes) (optional)

Varza si ceapa le-am tocat marunt. Am amestecat bine ingredientele de la aluat.
Varza, ceapa, fructele de mare le-am amestecat bine cu aluatul. Din bacon am pastrat 2 feliute intregi iar restul l-am taiat si l-am adaugat peste amestecul de varza.

Photobucket

In tigaie am incins cam 1 lingura de ulei, am pus o feliuta de bacon si peste ea 1/2 din compozitia rezultata anterior, am pus capacul la tigaie si-am lasat pe foc potrivit cam 2-3 minute pana s-a rumenit, am intors pe partea cealalta si-am lasat din nou pana s-a rumenit.

Photobucket

Am scos pe farfurie, am uns cu sos, am "decorat" cu maioneza si fulgi de peste.

Photobucket

La fel am facut si cu cealalta jumatate de compozitie.


~~~~~*****~~~~~*****~~~~~

Si intr-o varianta, dupa ideea data de BD - de a folosi salata in loc de varza:
...intai am aranjat niste crevetei in tigaie

Photobucket

peste ei am turnat compozitia de la okonomiyaki cu salata ... dupa ce s-a facut pe-o parte am intors-o si pe cealalta si-n mijloc am spart un ou, am acoperit tigaia cu capac si-am lasat pana s-a facut

Photobucket

am turnat si putin sos

Photobucket

si-am presarat si cativa fulgi de peste (ca nu pot fara ei!)... am trecut-o pe farfurie...

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails