miercuri, 5 septembrie 2007

Nutella de post

100g alune prajite si macinate (eu le-am avut deja macinate)
200g miere de albine (sau mai mult fiindca finalul nu este prea dulce) sau zahar
200g masa de cacao (sau ciocolata cu 99% cacao)
200ml lapte de soia
90g ulei

Photobucket

Masa de cacao am tocat-o si-am pus-o intr-o craticioara, pe foc potrivit, impreuna cu mierea, laptele de soia si uleiul. Cand a inceput sa se topeasca si amestecul s-a infierbantat am adugat si alunele macinate si-am tinut pe foc mic cam 10 min. amestecand din cand in cand.

Photobucket

Dupa aprox. 10 min. am luat de pe foc compozitia si-am rasturnat-o intr-un castron pe care l-am pus in altul cu gheata si-am mixat la viteza 1 (minima) pana s-a racit (cam 15 min.).

Photobucket

Pusa la frigider tine destul de mult si se mai intareste putin.

Am facut aceasta varianta de post plecand de la reteta de nutella a Adrianei de pe Culinar.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails