luni, 10 septembrie 2007

Tofu in sos dulce-acrisor

400g tofu
150-200g ardei colorati
1/2 ceapa
100g ciupercute
2 linguri ulei de susan (sau alt ulei)

sos
50ml otet
35ml miere
45ml pasta de rosii
35ml suc de ananas
1 lingura apa
1 lingurita sare

1 lingura amidon dizolvata in 2 linguri de apa

Am taiat tofu cuburi si l-am pus pe cateva servete de hartie sa se mai absoarba din "apa".
Ardeii i-am taiat fasii - nu prea subtiri si nici prea lungi- la fel si ceapa.
Ciupercutele le-am desfacut din buchet.
Am amestecat si ingredientele de la sos.

Photobucket
In cele 2 linguri de ulei am calit putin ceapa si ciupercile. Am adaugat si ardeii...
Photobucket
si-am calit cam 2 min. Am turnat sosul, am pus si cuburile de tofu pe care le-am "bagat" in sos si-am lasat sa fiarba cam 5 min.
Photobucket
Am inchis o data focul si-am turnat amidonul dizolvat, am amestecat usor.
Photobucket
Am aprins din nou focul si-am mai lasat putin, pana s-a legat sosul, amestecand cam de 2 ori usor sa nu se farame prea tare tofu si-am trecut totul pe farfurie...
Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails