joi, 6 septembrie 2007

Chec cu banane

(fara ulei)

140g faina (eu am folosit faina de orez)
40g cacao
2 lingurite praf de copt
un praf de sare

4 banane mici (250g - fara coaja )
150g tofu
50g miere (*)
100ml lapte de soia

Se da drumul cuptorului sa se incazeasca la 180°C.
Primele 4 ingrediente se cern impreuna.
Restul, exceptand 1/2 din cantitatea de banane, se mixeaza bine, se toarna peste amestecul cu cacao si se omogenizeaza.

Photobucket

Bananele ramase se taie cubulete si se adauga si ele in compozitie. Se toarna intr-o forma de chec mai marisoara (tapetata)

Photobucket

si se coace in cuptorul cald pt. aprox. 40-50 min. sau pana cand o scobitoare infipta in centru iese curata.
Cand e gata se scoate pe un gratar si se lasa pana se raceste bine dupa care se poate taia.

Photobucket

Este un chec putin crocant la exterior si cremos in interior.
(*) Zilele trecute am gasit miere de castane si am si "testat-o" - are o aroma deosebita!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Buna Cristina !
Ce fel de tofu ai folosit la chec , silken sau normal ?

CristinaK spunea...

Buna Cerasela!
Am folosit silken la chec ;)
Merci mult!
Week-end placut!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails