marți, 4 septembrie 2007

Pachetele cu sushi (inari-zushi)

Intai de toate am pregatit orezul-sushi...apoi "pungulitele":

16 bucati
pungulite tofu

sirop

4 linguri sos de soia
6 linguri zahar
2 linguri vin alb
200 ml apa

Am pus intr-o oala apa la fiert si cand a inceput sa clocoteasca am pus pungulitele de tofu

Photobucket

si le-am dat in vreo doua clocote ca sa mai iasa din ulei. Le-am scos pe un gratar.
Intr-o cratita am amestecat ingredientele pt. sos si-am pus pungulitele la fiert pt. aprox. 10 min. pana zeama a scazut aproape complet. Le-am scos si le-am lasat sa se raceasca.

Photobucket

Cu toate gata am trecut la "impachetat". La orez eu am adaugat si 2 linguri de susan fiindca-mi place foarte mult.
Luam din orez cam 1 lingura o strangeam putin

Photobucket

si umpleam cu ea pungulita, presand usor, inchideam

Photobucket

si asezam pe farfurie cu inchizatura in jos...

Photobucket

si tot asa pana le-am terminat pe toate de umplut. (Mi-a mai ramas putin orez pe care l-am facut rulada. )

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails