joi, 6 septembrie 2007

Curry malaiezian de pui

(2 pers.)

1 piept de pui - taiat in bucati potrivite
100g ciupercute
2 linguri pudra curry
3 linguri sos chili (sau mai putin, fiindca iese destul de picant)
200ml lapte de cocos
240ml supa de pui
50ml ulei
1 ceapa mare - tocata marunt
4 catei de usturoi pisati
1 lingura ghimbir ras
un praf de sare

Pudra curry am amestecat-o bine cu sosul chili.
Ceapa, usturoiul si ghimbirul le-am calit in ulei pana cand ceapa a inceput sa se rumeneasca putin.
Am adaugat amestecul de curry si chili

Photobucket

si-am mai calit putin... pana s-a simtit aroma de curry dupa care am adaugat bucatile de pui si ciupercile

Photobucket

si-am mai calit cam 2-3 min. Am turnat apoi laptele de cocos si supa de pui

Photobucket

am presarat putina sare si-am lasat sa fiarba cam un sfert de ora pana s-a patruns bine puiul si a mai scazut zeama.
Alaturi de clatitele "plasa"...

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails