marți, 11 septembrie 2007

Muffin cu fructe uscate si nuci


Photobucket

(12 bucati)
280g faina
2 lingurite praf de copt (aprox. 8g)
1 ou
125ml ulei
200g tofu
150g zahar brun
2 lingurite scortisoara
1/2 lingurita sare
1 lingurita brandy sau esenta de migdale sau de rom
150g fructe uscate - taiate cubulete mici
100g amestec de "nuci" (fistic, alune, nuci...)

gem de caise (optional) - pt. uns dupa ce s-au copt

Photobucket

Se cerne faina impreuna cu praful de copt.
Se mixeaza bine tofu impreuna cu oul, uleiul, zaharul, scortisoara, sarea si brandy. Se toarna acesta compozitie peste faina, se amesteca bine, se adauga fructele uscate, nucile si se omogenizeaza.

Photobucket

Compozitia se toarna in forme de muffin, unse si date cu faina, si se coace la 180°C aprox. 30-40 min. (se incearca cu scobitoarea, fiindca timpul poate varia in functie de cuptor).

Photobucket

Dupa ce s-au copt se ung cu gem de caise sau se lasa simple.

Photobucket

4 comentarii:

Ginette spunea...

Arata excelent !!! Te-am gasit prin blog-ul lui Totoro. Am vazut ca folosesti tofu, nu ar merge si altceva in loc? Un alt tip de branza...tofu nu-mi place nici un pic, iar cum retetele tale arata delicios de bine as vrea sa fac si eu cateva. Merci si spor la treaba ! Te pun pe lista mea, sper ca nu te deranjeaza.

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Ginette!
La reteta de muffins cred ca ai putea folosi in loc de tofu o branza-crema moale sau branza dulce trecuta prin sita...

Ginette spunea...

Da, cred ca ai dreptate, am sa folosesc Mascarpone. Imi place la nebunie blog-ul tau. Felicitari !!

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Ginette!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails