duminică, 2 septembrie 2007

Orez cu carne de pui si legume

(2 pers.)

2 cani orez (aprox. 360g)
3 cani supa sau apa (600ml)
1/2 lingurita sare
1 lingura zahar
1 lingura vin alb
3 linguri sos de soia

2 pulpe de pui dezosate (aprox. 200g)
1 morcov
4-6 ciuperci

1/2 cana mazare fiarta sau frunze de patrunjel

Orezul l-am spalat si l-am pus la inmuiat pentru 30 min.
Intre timp am taiat carnea, morcovul si ciupercile. Carnea de pui am dat-o in cateva clocote si am scurs-o.
Am scurs orezul de apa in care a stat la inmuita si l-a pus inoala. Peste el am adaugat morcovul, ciupercile si carnea. Am turnat supa amestecata cu sarea, zaharul, vinul sosul de soia. Am lasat pe foc potrivit aprox. 10 min. Cand a inceput sa clocoteasca am dat focul la tare pt. 2 min dupa care la mic-potrivit si-am lasat cam 15 min. Dupa cele 15 min. de fiert am dat din nou la tare pt. 30 sec., am inchis si-am lasat sa se "abureasca" pt. 10 min. Am adaugat si mazarea fiarta si-am amestecat ca, atat carnea cat si legumele sa se combine bine cu orezul. Si... in castron cu el!

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails