vineri, 7 septembrie 2007

Salata dulce-acrisoara

(4-6 pers.)

1/2 ridiche daikon - nu f. mare (aprox. 400g)
1 morcov (100g)
sare

sos dulce-acrisor
100ml otet de mere
140ml supa / apa
6 linguri rase cu zahar
1/2 sau 1 lingurita sare

decor: coaja de lamaie taiata julienne

Ingredientele de la sos se pun pe foc si se amesteca pana se dizolva zaharul. Se lasa sa se raceasca.
Ridichea si morcovul se taie julienne. Se presara cam 1-2 linguri sare si se "framanta" usor pana se inmoaie si lasa zeama.
Se scurg bine de zeama, se pun intr-un borcan si peste ele se toarna sosul rece. Se lasa cel putin o ora sa se patrunda bine.

Photobucket

Coaja de lamaie se poate amesteca cu morcovul si ridichea si "marina" impreuna sau se foloseste doar ca decor in momentul servirii.

Photobucket

Se poate pastra cam 3-4 zile la frigider.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Doar acum am descoperit blog-ul tau. Si m-am gandit imediat la sotul meu. Pentru ca el adora mancarurile cu specific chinezesc. De fapt, in orasul nostru doar restaurante chinezesti sunt. Insa ma gandesc ca totusi difera putin de bucataria japoneza. Oricum, daca ar vedea blogul tau, sigur m-ar indemna sa ii fac si lui ceva bun pe aici :)
Interesant blog.
Te astept si eu in bucataria mea.
Betty

CristinaK spunea...

Multumesc, Betty! Tocmai m-am intors de la tine ;)
Intr-adevar bucataria chinezeasca este putin diferita de cea japoneza... gustul mancarurilor chinezesti mi se pare destul de apropiat de cel al mancarurilor romanesti... fata de cel al mancarurilor japoneze care este putin mai dulce ;)
O saptamana excelenta!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails