vineri, 7 septembrie 2007

Sepie marinata

1 sepie (squid)
1/2 ardei galben
1/2 ardei rosu (azi am avut numai unul galben )
6-8 masline verzi

sos pt. marinat:
2 linguri otet
100ml ulei de masline
2 linguri sos de soia
1 lingurita wasabi (cred ma se poate si hrean)
sare, piper

Am taiat ardeiul si maslinele rondele.

Photobucket

Sepiei i-am scos osul de pe spate si-am taiat-o. (A fost congelata si gata curatata de intestine)

Photobucket

"Piciorusele" le-am separat unul cate unul, iar corpul l-am taiat in bucati putin dreptunghiulare pe care le-am crestat putin, ceva de genul acesta

Photobucket

si am oparit-o.
Am amestecat bine toate ingredientele sosului, am adaugat sepia, ardeiul si maslinele si-am lasat la marinat la frigider mai mult de jumatate de ora.

Photobucket

Se poate servi asa sau combina (dupa se s-a marinat) cu frunze de salata, rosii...

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails