marți, 4 septembrie 2007

Aripi de pui caramelizate

10 aripi de pui (un pachet de 350g), partea de "pulpita"
miere

sos pt. marinat
3 catei de usturoi
1 lingura zahar
1/2 lingurita "5 arome"
1/2 lingurita sare
1 lingurita sos de stridii (oyster sauce)
1 lingura vin alb

Am pisat usturoiul si l-am amestecat cu celelalte ingredientele de la sos pana s-a dizolvat zaharul. Pulpitele, dupa ce le-am spalat si sters bine de apa, le-am intepat cu furculita pe toate partile, apoi am turnat sosul peste ele, am amestecat, le-am acoperit cu o folie de plastic si le-am lasat la marinat, la frigider, pt. aprox. 30 min.
Am dat drumul la cuptor sa se incalzeasca la foc mare - la mine max. este de 250 C. Am pus o folie de aluminiu in tava, apoi gratarul si pe el am aranjat pulpitele si le-am dat la cuptor pt. 25 de min.; dupa care le-am intors si le-am pus din nou la cuptor pt. 15 min.
Cand s-au facut, le-am uns cu miere pe toate partile si le-am bagat din nou la cuptor pt. 5 min.: la suprafata trebuie sa fie caramelizate.

Photobucket

Si finalul cu "decor"( frunze de salata, rosie cu un mot de maioneza, mango)...

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails